niedziela, 28 stycznia 2018

Witam!

Witam Cię! 

Jestem Tyna, a to mój nowy.... no nie. Nie do końca nowy blog. Właściwie to kontynuacja starego. Wcześniej prowadziłam bloga na blog.pl, jednakże ta storna niedługo zniknie z naszych przeglądarek. Dlatego przychodzę do bloggera. Będą się tu pojawiały moje recenzje, filmów, książek, seriali i jeszcze innych rzeczy. Ale nie tylko. Będę wstawiała tu także jakiś top 10 itp. Mogą się pojawić również moje przemyślenia na różne tematy. Jeśli oczekujesz recenzji osoby, która jest wymagająca co do filmów, książek itp. to niestety. Nie jestem specem w sprawach technicznych. Pisze czy mi się podobało. Co mi się podobało, a co nie i tyle. Cóż mam nadzieje, że znajdziesz tu coś dla siebie.







Dodatkowe info: Kilka pierwszych wpisów jest skopiowane z wcześniejszego bloga w tytule będzie pojawiało się oznaczenie [K]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Loki", czyli mój pierwszy komiks

Już od dawna zbierałam się do zakupienia jakiegoś komiksu z Marvela lub DC. Coraz to będąc w Empiku przeglądałam półki z komiksami, jednak...